FAQ

Faq - Najczęściej zadawane pytania

Odpowiadamy na pytania które najczęściej zadają nasi klienci. Staramy się przybliżyć profil i zakres naszej obsługi. Zapraszamy do zapoznania się z nimi, gdyż pomogą one wyjaśnić wątpliwości oraz zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji.


Nie ja jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, jest wiele powodów a jednocześnie korzyści przemawiających za takim właśnie modelem prowadzenia działalności. Przede wszystkim należy odpowiedzieć na pytanie na jakim działaniu chcemy się skoncentrować. Na traceniu cennego czasu w urzędach ?, bataliach ze stosami dokumentów, weryfikowaniu informacji uzyskanej od osób posiadających niewielkie kompetencje oraz śledzeniu na bieżąco wszelkich przepisów prawa podatkowego ?. Czy na poświęceniu całej energii oraz uwagi na najistotniejszej kwestii, na efektywnym prowadzeniu własnej firmy przynoszącym stały wzrost zysków ?. W dzisiejszych realiach czas jest cenny, każdy z nas kalkuluje koszty … doskonale to rozumiemy. Skupienie uwagi w kilku kierunkach skutecznie minimalizuje sukces naszych działań lub co gorsza wymiernie pomniejsza szanse na rentowność działalności do której dąży każdy przedsiębiorca. Rozwiązaniem powyższej sytuacji dla każdego przedsiębiorstwa jest powierzenie obsługi księgowej profesjonalistom którzy wezmą na swoje barki wszelkie formalności związane z prowadzeniem nowoczesnej firmy.

Od lat specjalizujemy się w usługach księgowych oraz kadrowo płacowych, na każdym etapie. Staramy się działać elastycznie i zapewniać naszym klientom kompleksową obsługę dlatego staramy się spełniać wszelkie, nawet niestandardowe oczekiwania klientów , w miarę naszych możliwości. Wykonujemy biznesplany, wszelkiego rodzaju pisma urzędowe, wnioski dotacyjne do UE, obsługujemy GUS oraz KRS oraz wiele innych. Naszą pełną znajdą Państwo w dziale oferta

Koszty obsługi każdego klienta określamy indywidualnie, z uwzględnieniem nakładu pracy oraz profilu prowadzonej działalności. Każdy klient wymaga indywidualnego podejścia dlatego nawiązanie współpracy zawsze poprzedza spotkanie z przedsiębiorcą w celu przeanalizowania potrzeb oraz określenia zakresu obsługi lub rozmowa telefoniczna. W tym dziale znajdą Państwo cennik naszej firmy.

Jest kilka sposobów dostarczenia dokumentów : osobiście do siedziby naszego biura, za pośrednictwem poczty (wyłącznie przesyłkami rejestrowanymi ze względów bezpieczeństwa), kurierem, drogą mailową (w przypadku niewielkiej ilości dokumentów, jednocześnie zaznaczamy że będziemy wymagać oryginałów tych dokumentów podczas następnej wizyty). Aby maksymalnie ułatwić współpracę obieramy również dokumenty od naszych klientów w obrębie Ostrowi Mazowieckiej oraz Warszawy. Aby uzyskać szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu.

W każdym przypadku staramy się działać profesjonalnie i kompetentnie, minimalizując do zera ryzyko wystąpienia nieścisłości lub błędów w dokumentacji. Jednakże w przypadku powstania błędów lub pomyłem które wystąpiły w wyniku naszych działań zawsze bierzemy pełną odpowiedzialność. Jesteśmy objęci odpowiednią polisą OC dla działalności z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Pełen zakres polisy określa rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorców wykonujących działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (Dz. U. z 2008 r. nr 234 poz. 1576).

Współpracę z naszym biurem rachunkowym można nawiązać w każdym momencie prowadzonej działalności lub podczas zakładania przedsiębiorstwa. Jeśli zajdzie taka potrzeba współpracujemy z Państwa poprzednim biurem rachunkowym w celu przekazania dokumentu w możliwie najszybszym terminie. Zaznaczamy że w przypadku przeniesienia dokumentów z innego biura, nasza firma ponosi wszelką odpowiedzialność za dokumenty klienta wyłącznie od mementu przejęcia rozliczeń.

Absolutnie nie !. Odciążamy maksymalnie naszych klientów przejmując w maksymalnym możliwym stopniu komunikację z urzędami na swoje barki. Po nawiązaniu współpracy udzielają nam Państwo odpowiedniego pełnomocnictwa upoważniającego naszą firmę od prezentowania Państwa przedsiębiorstwa.

Wszelkie niezbędne dokumenty ; zeznania roczne, miesięczne deklaracje, podania, sprawozdania wykonujemy dla naszych klientów w cenie prowadzenia usługi. Szczycimy się naszą polityką 100 % uczciwości dlatego nigdy nie pobieramy dodatkowych ukrytych opłat lub zmian w cenniku bez uzasadnionej potrzeby oraz bez wiedzy naszego klienta. Uczciwość i zaufanie są niezbędne do zbudowania owocnej i satysfakcjonującej współpracy z każdym klientem.

Zawsze staramy się wspierać naszych klientów najlepiej jak to tylko możliwe. Kładziemy bardzo mocny akcent na dobrą komunikację, dlatego każdy nasz klient ma stały kontakt telefoniczny lub mailowy. W przypadku pytań czy wątpliwości zawsze służymy pomocą oraz naszą szeroką wiedzą. Wystarczy napisać lub zadzwonić o naszego biura. Zawsze również zapraszamy do spotkań i rozmowy w naszym biurze.

W przypadku kontroli służymy pomocą i wsparciem. Każda kontrola wprowadza stres i zaniepokojenie u każdego klienta dlatego nie wyobrażamy sobie zostawić klienta samotnie z tą sytuacją. Służymy obszerną pomocą i wsparciem, wiedzą oraz doświadczeniem w kwestiach dokumentacji, procesów prowadzenia przedsiębiorstwa dzięki czemu odpowiemy na każde zadane przez urzędnika pytanie. Kontrola przebiegnie sprawnie, szybko i bezstresowo.

Najważniejszymi obowiązkami naszych klientów jest dotrzymywanie terminów przekazania wszelkiej dokumentacji niezbędnej do obsługi księgowej oraz wszelkich informacji dodatkowych, jak również terminowe regulowanie należności z tytułu obsługi księgowej.